יום שני, 28 באוקטובר 2013

בחירת משרד חקירות


כדי לבחור את משרד החקירות הנכון, צריך לבדוק כמה פרמטרים, כמו תחום ההתמחות של המשרד או החוקר הפרטי, הימצאותו של רישיון לעסוק בחקירות ולתפעל את המשרד והניסיון של החוקרים.


 חקירות פרטיות הן משהו שדורש הרבה תכנון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויצירתיות. כמו כל מקצוע אחר, יש חוקרים טובים יותר ויש טובים פחות. כדי להשיג חקירה מוצלחת, אנחנו צריכים לבחור משרד חקירות בצורה הנכונה.

משום שלתוצאות חקירה פרטית יש חשיבות רבה, אם זו חקירה בתחום האישות, חקירה פלילית או אחרת, צריך לבחור באופן קפדני את המשרד שאותו אנחנו בוחרים כדי לבצע את החקירה.

לפני הכל, צריך לבדוק האם למשרד יש רישיון בפועל על פי חוק. דבר שני, צריך לבדוק את המומחיות של המשרד או החוקר, שכן יש כמה סוגים של חקירות וכל אחת בעלת מאפיינים אחרים.
דבר שלישי, יש לבדוק את המקצועיות של המשרד כדי לוודא קבלת שירות טוב ואיכותי, שכולל יעילות, יצירתיות, דיסקרטיות ונאמנות ללקוח.
רישיון- המשרד חייב לפעול עם רישיון.

החוק אומר שאדם יכול לפתוח משרד בתחום החקירות רק אם עבד כחוקר פרטי 5 שנים לכל הפחות. כל העוסקים בתחום צריכים להיות בעלי רישיון או להיות בתקופת האימון שנדרשת כדי להשיג את הרישיון. הרישיון ניתן על ידי ועדת רישוי מיוחדת, והוא מותנה בכללי כשירות כאלה ואחרים.
מומחיות- כאמור, יש סוגים שונים של חקירות, וצריך לבדוק איזה חוקר פרטי וילקו עוסק ומתמחה בסוג החקירה שאנחנו צריכים.

אם חייבים לכם כסף ואתם רוצים לבדוק לגבי מצבו הכלכלי של החייב, שטוען כי הוא במצב כספי שאינו מאפשר לו החזר החוב, החקירה הכלכלית תמצא עבורכם את התשובות. אם אתם חברת ביטוח ואתם חושדים במרמה מצד מבוטח, חקירות הונאה היא החקירה אותה אתם צריכים.

ולבסוף, אם אתם חושדים שבני הזוג בוגדים בכם, חקירת אישות היא החקירה הנכונה במקרה שלכם.
בכל עת שאתם פונים אל משרד חקירות פרטיות, תבדקו היטב האם המשרד עוסק ומומחה בסוג החקירה שאתם צריכים לבצע, ואם כן, בדקו את היקף הניסיון בביצוע חקירה זו.

מקצועיות החוקר- חוקרים פרטיים מוכרחים להיות אמינים ומקצועיים, כדי שאתם תוכלו לחשוף בפניהם כל מידע שתרצו, בין אם הוא יכול לעזור לחקירה ובין אם לא.
החוקרים צריכים לדעת להבחין בין עיקר לתפל ולסנן את המידע שבידיהם בהתאם לפני שהם מוסרים לכם אותו.
יצירתיות ותושייה הם שני דברים שצריכים להיות חלק ממארז הכלים של חוקרים פרטיים מקצועיים.
רק כך הם יוכלו לנהל את החקירה בצורה הכי טובה עבורכם.

לסיכום, רישיון לפי חוק הוא הקריטריון הראשוני והחשוב מכל.
אחר כך, שימו לב לסוג החקירות שבהם החוקרים והמשרדים מתמחים, וחפשו מאפיינים אישיותיים נכונים (דיסקרטיות, יצירתיות ונאמנות).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה